MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Novim pravilnikom Hrvatska onemogućuje transportni prijevoz preko GP MaljevaC

Novi Pravilnik o određivanju javnih cesta po kojima se mora odvijati transportni promet teretnih vozila kroz Republiku Hrvatsku, određuje kojim cestama se promet može odvijati, a samim tim i preko kojih graničnih prijelaza teretna vozila u tranzitu mogu saobraćati. Ono što je vidljivo iz Pravilnika jeste da se ovdje ne nalazi cesta GP Maljevac i dalje prema Sloveniji, a samim tim onemogućuje se teretnim vozilima koja su u tranzitu da koriste ovaj granični prijelaz.

Ovakva odluka Hrvatske naišla je na reagiranja Vlade USK i Udruženja poduzetnika Velika Kladuša, jer bi na ovaj način na području USK promet bio dozvoljen jedino na Graničnom prijelazi Izačić. Ukoliko bi ova Odluka ostala na snazi firme  kamioni iz Velike Kladuše morali bi dodatno kružiti na granični prijelaz Izačić, što bi u praksi bilo dodatnih 150 km.

U svom reagiranju premijer USK Mustafa Ružnić je uputio dopis Ambasadi Hrvatske i ostalim nadležnim organima u BIH u kojem traži da se pravilnik preispita u onom dijelu koji se odnosi na GP Maljevac. U dopisu se ističe da bi se na ovaj način znatno otežao izvoz i uvoz, pogotovo firmi sa područja Velike Kladuše i napravila bi se velika financijska šteta. U nedavnom gostovanju na Trend radiju, premijer je naveo da bi se moglo desiti zatvaranje GP Maljevac zbog velike koncentracije migranata u samoj blizini granice.

Povodom Pravilnika oglasili su se i iz velikokladuškog Udruženja poduzetnika, koji su u svom dopisu traže hitni izmjene i dopune Pravilnika, jer se na ovaj način stvaraju dodatni transportni troškovi u najvećoj mjeri firmama iz Velike Kladuše. Dopis je upućen na sve relevantne adrese Republike Hrvatske i BIH.

Da u samom Pravilniku ima nelogičnosti vidi se da su za promet određena tri GP u neposrednoj blizini Dvor, Kostajnica i Gradiška, a na USK samo jedan prijelaz.

Ono što je sigurno, jeste da Pravilnik stupa na snagu od 19.5.2021. a ukoliko ne bi došlo do izmjena i dopuna, najveću cijenu bi platili poduzetnici iz Velike Kladuše koji su izvozno orjentirani.

Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa