MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Facebook i Instagram će omogućiti korisnicima da sakriju broj lajkova

Instagram, aplikacija za dijeljenje fotografija u vlasništvu Facebooka, pokreće opciju koja korisnicima omogućava da sakriju broj lajkova na objavama, a ovaj novitet će uskoro biti dostupan i na Facebooku.

Facebook je inače ovu mogućnost testirao od 2019. godine, a cilj je zapravo da korisnici ove društvene mreže, ali i Instagrama ne budu pod utjecajem broja lajkova te da im se na određeni način smanji pritisak tokom upotrebe ovih aplikacija. Naglasili su i to da je zapravo cilj dati ljudima kontrolu nad njihovim iskustvima na aplikaciji.

Korisnici Instagrama moći će sakriti broj lajkova na svim objavama na svom zidu, ali i na vlastitim postovima. Obje opcije bit će dostupne i na Facebooku u narednih nekoliko sedmica.

Testiranje nove opcije skrivanja lajkova nije pokazalo velike promjene kada je riječ o psihološkom stanju korisnika, međutim, mnogi su o tome imali podijeljena mišljenja.

Lajkovi koji su u obliku srca na Instagramu i palca prema gore na Facebooku, mogu se koristiti za mjerenje popularnosti postova i korisnike lično kao i one koji profesionalno generiraju sadržaj te za kompanije.

Važno je istaći i to da ovaj korak skrivanja lajkova neće biti obavezan već proizvoljan izbor korisnika, što zapravo postavlja pitanje koliko će se zapravo osoba na njega odlučiti.

“U razgovoru s ljudima dobili smo informacije da se nekima ne sviđa, ali isto tako i da mnogima ne smeta prikaz broja lajkova s obzirom na to da ih oni koriste kako bi saznali šta je u trendu ili popularno. Upravo zbog toga smo ostavili ljudima na izbor da odluče šta će s ovom opcijom”, naveli su iz Facebooka.

Ukoliko se ipak odluče sakriti broj lajkova, korisnici će moći vidjeti listu ljudi koji su označili da im se dopada objava, međutim, ne i broj oznaka. S druge strane, pojedinac koji je objavio post, imat će uvid i u listu i broj lajkova iako oni neće biti prikazani drugima.

Iz Facebooka su naglasili da će ova funkcija omogućiti korisnicima da se u većoj mjeri fokusiraju na sadržaj koji dijele (fotografije i videozapisi), a ne samo na broj lajkova koji dobiju za njih.

Instagram je nedavno provodio testiranja tako što je malom broju globalnih korisnika dao mogućnost biranja između pokazivanja broja lajkova i skrivanja. Kompanija je rekla da je to nekim korisnicima bilo korisno, dok je druge živciralo što su izgubili metriku.

Instagram se suočio s neugodnom situacijom zbog svojih planova da napravi verziju aplikacije za djecu do 13 godina i advokati iz 44 američke savezne države pozvali su Facebook da odustane od toga plana, piše CNN.

Izvor:Klix.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa