MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Švicarski trgovački lanac više ne prodaje slatkiš Moor’s Head zbog optužbi da je rasistički

Najveći švicarski lanac supermarketa Migros uklonio je iz svojih trgovina čokoladni mačmalou Mohrenkopf (Moor’s Head) zbog brojnih kritika i optužbi da širi rasizam.

U mnogim prodavnicama Migrosa protekla dva dana zabilježena je velika navala za ovim slatkišima nakon što je stigla obavijest da više neće prodavati popularni proizvod švicarske kompanije Dubler.

Ovaj potez Migrosa uslijedio je nakon duge internet rasprave o čokoladnim poslasticama, a koja se pojavila ured aktuelnog svjetskog vala antirasizma nakon smrti Afroamerikanca Georga Floyda.

Sumnje u rasističku pozadinu švicarskog čokoladnog mačmalouu pokrenuo je anonimini korisnik Twittera koji je potaknuo više rasprava o porijeklu imena ovog slatkiša i korporativnog odgovornosti kompanije koja vrijeđa svoje kupce prodavajući Mohrenkopf (Moor’s Head), prenosi Russia Today. Moor’s Head odnosi se na heraldički prikaz glave, obično tamnopute osobe, prikazane iz profila s trakom oko čela.

“Dragi Migros, molim vas da odmah uklonite ovaj proizvod iz svoje ponude. Taj naziv je izrazito rasistički i ne odgovara političkoj ispravnosti”, napisao je na Twitteru korisnik pod imenom @MereSirrTeh.

Nakon velikog odziva drugih korisnika, ovaj tvit je izbrisan, kao i anonimni račun.

Novinar Christian Beck usprotivio se kritikama na račun švicarskog slatkiša rekavši da nikada nije razmišljao o čovjeku s tamnom kožom kao o “Mohrenkopfu”.

Drugi su cijelu raspravu okarakterisali kao “apsolutnu glupost” govoreći da ne može odjednom sve biti rasističko. Neki su čak istaknuli da je, bez obzira na moralne implikacije naziva slatkiša, cijela bura na Twitteru besplatna reklama za proizvođača čokolade, odnosno kompaniju Dubler.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa