MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Merisa Pajazetović: „Još kao mala željela sam imati svoj salon ljepote“

Kako pronaći ljepotu? Kada se u životu odlučimo baviti poslom koji iziskuje da drugi budu zadovoljni, sretni i naravno lijepi, to zahtjeva mnogo truda. Taj posao je rad u salonu ljepote, gdje svaka žena odlazi kako bi istakla svoju ljepotu i da nakon napornog dana vrati osmijeh na lice, jer zaista to je ono što svaka žena voli… Biti lijepa…  Svako od nas ima neki talenat, pa tako moraš imati talenat i za uljepšavanje drugih. To je dokaz mlada Merisa Pajazetović, koja je kao djevojčica sanjala da sama otvori vlastiti salon ljepote.  Uz mnogo truda i upornosti uspjela je ostvariti svoj cilj, otvorila je salon ljepote kojem je dala naziv Queen beauty salon.

„Kroz šalu kažem čim sam prohodala počela sam raditi. Moja porodica već dugo ima vlastiti biznis, tako da sam nekako od malih nogu uključena u posao. Salon ljepote mi je bila želja kao djevojčici, godinama sam najprije štedila novac, pohađala kurseve i tek onda otvorila salon. Nije to baš bila laka odluka jer vremena su teška, ali od početka sam pokazala kvalitet, od proizvoda, usluge,  jer važno mi je da moj klijenti budi zadovoljni. Postepeno sam širila svoj mali biznis i evo danas mogu reći da sam uspjela ostvariti svoj san. Osmjesi mojih mušterija su moj najveći uspjeh“, kazala je Merisa.

Salon nudi razne usluge kao što su: depilacije, čišćenje lica, klasično čupanje i farbanje obrva, kao i Henna Brown (farba koja se zadržava do mjesec dana na dlaci a na koži do 15 dana). Uz to ovdje se rade i ekstenzije trepavica (klasične -ruske) i puder obrve koje su zadnje vrijeme pobudile interes kod mnogih žena, jer kad se odrade postojanost je od 12-18 mjeseci, zaboravljamo na crtanje obrva svako jutro. Naravno tu je i novi solarij, koji je idealan za sve one koje žele imati besprijekoran ten. Ono što je neizostavno u jednom salonu ljepote jeste i manikir, tj. uređivanje noktiju, kao i šminkanje žena, koje se rado svaki put vraćaju.

Sve je ovo trebalo naučiti i pratiti trendove koji se mijenjaju iz dana u dan, a Merisa je uz mnogo edukacija koje je prošla i koje još uvijek prolazi zaslužna da su njene klijentice zadovoljne i sa osmijehom vraćaju se kućama.

„Salon nisam otvorila dok se detaljno nisam edukovala, osim toga uložila sam jako puno u proizvode koje koristimo, jer kvalitet mora biti na nivou. I danas konstantno idem na dodatne edukacije i kurseve, ovo je posao u koji stalno moraš da ulažeš“, ističe ova mlada poduzetnica.

Za ovaj posao moraš biti i kreativan, jer sve je do mašte i inspiracije, a njena inspiracije je upravo ona sama. Mnogo truda ulaže u sebe i zadovoljna je onim što je do sada kao mlada osoba postigla,  jer kako kaže „Ulažem u svoje znanje i rado ga podjelim, još puno stepenica moram preći da postignem sve što želim u svijetu biznisa i ljepote“.

Najvažnije na kraju jeste zadovoljna mušterija, a radnice ovog salona trude se da se osjeti pozitina atmosfera, vrhunska usluga, jer najbolja promocija jeste da se zadovoljna mušterija vrati ponovo.  Jedan ovakav vid pružanja usluga je itetako bio potreban Velikoj Kladuši, to je dokaz odaziv klijenata.

„Mi smo mala sredina, ali za sada smo zadovoljni posjetom jer osim Velike Kladuše, naši klijenti dolaze iz drugih gradova i općina našeg Kantona , čak imamo i redovne mušterije iz Republike Hrvatske. Dobar glas i usluga daleko se čuje“, istakla je Merisa.

Jesen je već u velikom jeku, pa smo je upitali koji su trendovi što se tiče make up-a i manikure, ipak to je ono što žene zanima. Kako smo već spomenuli, važno je biti u trendu.

„Što se tiče trenda za jesen rekla bih za nokte da su sve tamnije nijanse u trendu, a naravno tu je francuska manikura koja je hit u bilo kojem godišnjem dobu, tako jednostavna i ženstvena, najviše je tražena. Šminkanje isto tako nije daleko od tamnijih nijansi noktiju, mada većinom naše dame traže što prirodniju verziju sebe, a njihova želja naša zapovijed“, objasnila je ona.

Ono što Merisa planira u budućnosti, jeste da proširi usluge i naravno dodatno edukovati, jer to je itekako bitno u ovom poslu.

„Želja mi je jednog dana proširiti se na prostore Republike Hrvatske. Pored toga naše klijentice očekuju novi vrhunski proizvod“

Kao mlada poduzetnica Merisa živi svoj san, a pokazala je da se jakom željom i vjerom u sebe mnogo toga može postići.

Berina Hušidić/Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa