MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Adriatic osiguranje četvrtu godinu zaredom vodeći na tržištu BiH

Četvrtu godinu zaredom Adriatic osiguranje d.d. Sarajevo drži lidersku poziciju na tržištu osiguranja BiH.

Prema podacima Agencije za nadzor osiguranja FBiH, u 2021. godini ukupna premija osiguravajućih društava iznosila je 623,9 miliona KM. Adriatic osiguranje s premijom u iznosu 74,32 miliona KM dodatno je učvrstilo vodeću poziciju na tržištu osiguranja BiH te drži najveći tržišni udio u iznosu od 11,9 %, od toga 14,2% u neživotnim osiguranjima, dok u životnim osiguranjima taj udio iznosi 4,3%. Društvo je lider i na tržištu obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti sa 143.978 ugovorenih polica.”Protekla 2021. godina pred nas je stavila dodatne izazove na koje smo u Adriatic osiguranju ne samo uspješno odgovorili, već i dodatno učvrstili vodeću poziciju. Ovi izvrsni rezultati na dinamičnom i zahtjevnom tržištu osiguranja potvrda su našeg dobrog, preciznog planiranja te kvalitetne realizacije poslovnih planova. Rezultate smo ostvarili u prvom redu zahvaljujući trudu naših djelatnika te povjerenju osiguranika koji su u Adriaticu prepoznali pravog i dugoročnog partnera. Ovu poziciju planiramo zadržati i ojačati i u godini koja je pred nama, koja neće biti nimalo jednostavnija. Fokus ćemo staviti na kvalitetu usluge i razvoj osigurateljnih proizvoda, daljnje unaprjeđenje poslovnih procesa, očuvanje profitabilnosti. U ovoj godini naglasak će biti i na edukaciji djelatnika, a nastavit ćemo i s procesom tehnoloških inovacija”, izjavila je Marina Miočić-Hamidović, predsjednica Uprave Adriatic osiguranja.

Izvor:Klix.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa