Zašto se oglašavati na radiju?

Radio je najpristupačniji masovni medij zbog jednostavnosti primjene i mogućnosti slušanja tokom odvijanja nekih drugih aktivnosti.

Radijski eter nije ničim ograničen. Radio možete slušati u urbanim i ruralnim krajevima, može se slušati vani ili u zatvorenom i to 24 časa dnevno. Radio je dostupan vašim potrošačima u svako vrijeme, na svakom mjestu.

Upravo to je osnovna prednost radija , koja se nameće kao siguran izvor informacija u ubrzanom danu zaposlenog čovjeka.

Prosječan slušalac uz radio program provede 186 minuta dnevno što je vrlo visok prosjek u svjetskim razmjerama. Kad neko provodi tri sata u Vašem društvu, to zaista laska.

Neki od razloga za korištenje radija

u  Vašim oglasnim kampanjama:

Radio stiže do vaših sadašnjih i budućih kupaca

Radio obuhvata specifične ciljne grupe

Radio može djelovati odmah i u cjelini je prilagodljiv medij

Radijska poruka stoji samostalno

Radijska poruka stoji samostalno

Radio je najbrži medij i izvor prvih informacija

Radio je najbrži medij i izvor prvih informacija

Radio slušate dok vozite auto, kad ste na poslu, muzika sa radija vam pomaže kad ste raspoloženi i kad ste tužni

Radio slušate dok vozite auto, kad ste na poslu, muzika sa radija vam pomaže kad ste raspoloženi i kad ste tužni

Radijske poruke brzo zapamtite tako da ih često i nesvjesno ponavljate

Radijske poruke brzo zapamtite tako da ih često i nesvjesno ponavljate

Ulaganje novca u radijsku reklamu je najjeftiniji i najučinkovitiji oblik oglašavanja, pokazale su mnogobrojne marketinške studije

Ulaganje novca u radijsku reklamu je najjeftiniji i najučinkovitiji oblik oglašavanja, pokazale su mnogobrojne marketinške studije