MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Amela Mlivić, studentica iz Bihaća, osvaja modni svijet: BiH je prepuna neotkrivenih modnih dizajnera

U svoje kreacije unosi dozu nadrealnog i misterioznog, uključujući monokromatske palete boja

Amela Mlivić (21), studentica treće godine na Tekstilnom odsjeku Tehničkog fakulteta u Bihaću, imala je svoju prvu reviju na modnom događaju European Fashion Passport Sarajevo. Osim što je predstavila svoje kreacije, za magazin „Azra“ priznaje da joj je bila čast učestvovati i biti dio ovog projekta.

To je bila moja prva revija i prva prilika da prezentujem svoj rad. Slobodno mogu reći da je ovo dio mog početka u svijetu mode i modnog dizajna i veoma sam sretna što je upravo bila održana u mojoj zemlji. Za mene kao studenta ova revija je bila od velikog značaja s obzirom na to da je ovakvih prilika jako malo, bilo je veoma inspirativno i motivirajuće prvi put vidjeti dešavanja iza modne piste i cijeli proces pripreme jedne revije – istakla je mlada dizajnerica na početku razgovora.

Kako opisujete svoju kolekciju i gdje crpite inspiraciju?

Konceptuelno, kolekcija razmatra ideju eskapizma, ljudsku potrebu za bijegom od stvarnosti u imaginarni svijet, fokusirajući se na subjektivnu iluziju pojedinca. Kolekcija uključuje misaoni proces i individualne karakteristike odraza ljudske percepcije. U ovom slučaju odjeća se posmatra kao zaštitni medij od ogromnog pritiska standarda i dekonstruktivnog načina života. Osim toga, kolekcija je inspirisana idejom Balenciage tokom 50-ih godina i njegovog eksperimentalnog pristupa modi i stvaranju jednog novog koncepta mode tog perioda, fokusirajući se na eksperimentalne forme i volumen.

IZVOR: KRUPLJANI.BA

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa