Argeta, brend koji je više od dvije decenije poznat u Bosni i Hercegovini kao Dobra strana hljeba, ponovo je zauzela vodeće mjesto u Evropi u kategoriji mesnih i ribljih pašteta, prema podacima istraživačke kompanije NielsenIQ – i to treći put zaredom.
Ova laskava titula potvrđena je rastom tržišnog udjela: u mesnim paštetama Argeta bilježi rast volumena od 17,1% i vrijednosti od 15,6%, dok su u ribljim paštetama zabilježeni rastovi od 6,1% i 7,7%. Posebno se izdvaja tržište Bosne i Hercegovine, koje ostvaruje najveći udio u ukupnoj Argetinoj prodaji širom svijeta.
Uspjeh Argete u BiH ne temelji se samo na kvalitetnom proizvodu – bez aditiva, konzervansa, pojačivača okusa i glutena – već i na snažnoj lokalnoj prisutnosti. Kroz projekte poput “Domaći hljeb” i saradnju sa Sarajevo Film Festivalom, Argeta kontinuirano ulaže u zajednicu. Uz to, posebni proizvodi prilagođeni bh. tržištu, kao i pažljivo odabrani sastojci poput kokošjeg mesa i fileta tune, dodatno potvrđuju posvećenost brenda kvaliteti i autentičnosti.

“Broj 1 smo zahvaljujući povjerenju više od 40 miliona evropskih potrošača. Naša strategija ostaje jasna – stvarati vrhunske proizvode i njegovati odnose sa zajednicama i partnerima”, poručio je Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe.
Argeta svoj uspjeh potvrđuje i van granica BiH – bilježi snažan rast i na zahtjevnim tržištima poput Njemačke i Austrije. A podatak da se svake sekunde u svijetu otvori sedam Argeta pašteta samo dodatno govori o snazi i popularnosti ovog brenda.
