MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Balenciaga ima vlastitu novčanicu: Šal u obliku jednog američkog dolara prodaju za 3.000

Luksuzni brend Balenciaga predstavio je vjerovatno najneobičniji modni dodatak ove sezone – oversize šal od umjetnog krzna dizajniran kao novčanica od jednog američkog dolara, koji košta 3.000 dolara.

Kombinacija klasičnog dizajna, koji ponosno nosi portret Georgea Washingtona na prednjoj strani, s Balenciaginim logom čini ovaj aksesoar posebno neuobičajenim.

Šal je vjerna kopija novčanice i sadrži sve – od oznake “Federal Reserve Note” do odgovarajućeg amblema “B” na lijevoj strani, koji se nalazi pored serijskih brojeva, federalnih informacija i mastheada Sjedinjenih Američkih Država.

Balenciagin logo i natpis “Proljeće 22” pojavljuju se na desnoj strani, uz napomenu iz koje sezone dolazi ovaj komad.

Umjetno krzno ogromnih dimenzija (80 cm širine sa skoro 2 metra dužine) zasigurno će vas moći ugrijati u narednim hladnim danima, ali i u predstojećim zimskim sezonama koje dolaze.

Međutim, za “jedan dolar” koji je dizajnirala Balenciaga morat ćete izdvojiti skoro 3.000 dolara.

Debeli predimenzionirani šalovi su posljednjih godina sastavni dio zimskih kolekcija Balenciage, a predstavljanje posljednjeg modnog dodatka ne iznenađuje uzevši u obzir da se ekstravagancija često veže za ovaj modni brend.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa