MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Beč: Nagradna igra za održavanje fizičke aktivnosti kod djece

Cilj igre “Street Points” je uvođenje više fizičke aktivnosti kod djece, ali i zaštita klime. Ove jeseni 7.000 bečkih đaka iz 27 škola ima priliku da kroz šetnju skuplja bodove, takmiči se i osvaja vrijedne nagrade.

Pandemija koronavirusa je posebno ograničila kretanje djece. Nekadašnje igranje lopte sa prijateljima, preskakanje lastiša ili trčanje na igralištu, palo je u drugi plan. Međutim, sve ovo djeci donosi radost, čini ih zdravim i razvija njihove motoričke, socijalne i intelektualne sposobnosti.

Kroz igru “Street Points” djeca u Beču skupljaju bodove za vrijeme puta do škole, kupovine u prodavnici ili posjete prijateljima. Kako bi se fizička aktivnost ponovo vratila u svakodnevnicu od 2. oktobra do 13. novembra ove godine u ulicama okruga Donaustadt i Liesing postavljeno je po 35 kutija za igru. Igrači skupljaju bodove prislanjanjem senzora uz kutiju, prelaze nivoe i doprinose kolektivnom duhu i uspjehu škole.

Na ovaj način bečke gradske vlasti zajedno sa Bečkom agencijom za mobilnost motivišu male stanovnike austrijske prijestolnice, ali i njihove roditelje, da kratke udaljenosti prelaze pješice, s obzirom da je svaki korak ne samo zdrav nego i direktan doprinos očuvanju klime.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa