MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Dva medija iz Velike Kladuše i Gradiške u proteklih šest mjeseci proizveli više od 50 medijskih sadržaja

Tokom proteklih šest mjeseci novinari iz dva medija iz Velike Kladuše (Trend radio) i Gradiške (Micro mreža) zajednički su realizirali projekat “Mediji sa granice za mlade bez granica”. Tokom realizacije ovog projekta realizirano je preko 50 različitih medijskih sadržaja, podcasti, videa, tekstovi i infografike. Kroz samu realizaciju projekta novinari su intezivno sarađivali, međusobno se konsultirali, određivali teme i razmjenjivali iskustvo o medijskim sadržajima koje su proizvodili.


“Sa kolegama iz Gradiške sarađujemo već nekoliko godina i u tom periodu smo realizirali nakoliko zajedničkih projekata, bilo kroz partnerski odnos ili parcijalnim učešćem oba medija. Ono što nas je motiviralo da uđemo u realizaciju ovog projekta, jeste činjenica da su Velika Kladuša i Gradiška dva grada koji se nalazi na samoj granici BIH i da se stanovništvo ovih gradova u dosta slučajeva susreće sa sličnim životnim problemima”, riječi su projekt menadžera Mersada Sarajlije.


Ono što je pozitivno u ovom projektu jeste da su se novinari u oba medija radili na novim medijskim sadržajima, koji do sada nisu bili često zastupljeni kod ova dva medija (infografike i videi). U proteklom periodu kroz ovaj projekat novinari Trend radija i Micro mreže proizveli su različite sadržaje, od toplih ljudskih priča, promocije uspješnih pojedinaca i udruženja, pa do infografika koje su velikom broju slučajeva ukazivale na pozitivne i negativne brojke iz različitih oblasti.


“Na kraju ovog projekta mogu izraziti svoje zadovoljestvo što smo sa kolegama iz Velike Kladuše bili akteri ovog projekta, koji je po meni bio uspješan a što se može i vidjeti po reakcijama publike koji su pratili objavljene sadržaje. Ovaj projekat samo je nastavak saradnje dva medija iz dva entiteta u BIH, a saradnju nastavljmo i u narednom periodu jer smo počeli sa realizacijom još jednog projekta u koji ćemo završiti do kraja juna ove godine”, istakao je Bojan Trgić, urednik Micro mreže i koordinator projekta.


Ovaj projekat se pokazao kao dobar primjer da se saradnjom medija mogu proizvesti kvalitetni medijski sadržaji medija iz različitih gradova, a to može biti i dobra praksa za umrežavanje medija kroz zajedničke projekte u BIH.


Trend radio/Micro mreža

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa