MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Istraživanja pokazala: Žene koje podržavaju druge žene su uspješnije

Žene koje podržavaju druge žene su uspješnije, napisala je Shelley Zalis za Forbes pozivajući se na nekoliko istraživanja koja su to pokazala i pojašnjavajući zašto je važno da se žene drže zajedno.”Tradicionalno su nas učili da budemo takmičarski nastrojene jedna prema drugoj, jer na vrhu nedostaje radnih mjesta. A više je nego jasno da ta strategija ne funkcioniše. Istina je da ćemo se međusobnim pomaganjem izdignuti i napraviti promjenu, a usput ćemo se i sjajno zabaviti”, tvrdi Zalis.

Naglašava da je neophodno stati ukraj stereotipima da se žene ne podržavaju međusobno.

“Istraživanja pokazuju da žene više koristi imaju od saradnje s drugim ženama nego od konkurentskog takmičenja i da su žene koje podržavaju druge žene mnogo uspješnije u poslu”, navodi.

Jedno od posljednjih istraživanja Harvard Business Reviewa pokazalo je da je veća vjerovatnoća da će žene koje imaju uzak krug bliskih ženskih kontakata dobiti bolje pozicije s jačim autoritetom i višom platom. S druge strane, nije dokazano da kod muškaraca spol poznanika ima ikakve veze.

Prema mišljenju žena lidera, razlog je to što se žene koje pretenduju na vodeće pozicije suočavaju s kulturološkim i sistemskim preprekama zbog kojih teže napreduju. Način da se te prepreke prevaziđu je formiranje bliskih konekcija s drugim ženama koje su imale slična iskustva i znaju kako da traže ono što im pripada i kako da svoju jedinstvenost iskoriste da postanu lideri.

Shelley Zalis savjetuje da kontakte ostvarujete na osnovu zajedničkih interesovanja i ciljeva te da vam građenje odnosa bude prioritet.

“Ne poslujete s kompanijom, već s ljudima koje poznajete i vjerujete im. Uvijek sam na prvo mjesto stavljala vrijeme sa svojim prijateljicama. Često vas obaveze odvrate od druženja, ali gledajte da uvijek nađete vremena za povezivanje”, savjetuje.

Akcenat stavlja na njegovanje i građenje odnosa s drugima i na pohvale drugim ženama.

“Veoma volim ‘teoriju sjaja’ (Shine Theory) koja se zalaže za pomoć drugim ženama da se uzdignu i zasjaju. Pomozite drugima da napreduju. Ako vidite da vaša saradnica radi dobar posao, pohvalite je javno, recite svom šefu ili drugim kolegama. Na taj način pokazat ćete da ste timski igrač koji podržava svoje saradnice i inspirativni lider koji je dovoljno siguran u sebe da pohvali druge”, pojašnjava Zalis.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa