MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Jasmila Žbanić kritikovala Željeznice FBiH: Dovode ljude u opasnost

Bh. rediteljica Jasmila Žbanić na svom Facebook profilu podijelila je negativno iskustvo putovanja s Željeznicama Federacije BiH nakon što je kupila kartu za putovanje vozom u kojem nije bilo dovoljno mjesta za sve putnike koji su imali karte.

Nakon što se uputila ka Mostaru i kupila kartu za voz, Žbanić je opisala kroz šta je sve prošla jer u vozu nije bilo dovoljno mjesta za sve one koji su kupili kartu te je prozvala federalnu vladu zbog dovođenja građana u opasnost “stranačkim imenovanjima neznalica”.

“U vozu prema Mostaru nema mjesta za sjesti. Pedesetak ljudi stoji. Pitam konduktera šta se dešava, neće valjda voz krenuti s ljudima koji stoje, pošto je to opasno po život. Kondukter kaže da on nema ništa s tim. Vraćam se sa teškim koferom do šaltera gdje pitam službenicu gdje ću sjesti, ona kaže da to nije njen problem. Pitam čiji jeste. Ne zna”, započinje Jasmila.

Otkrila je kako je tražila da razgovara s direktorom te da je do sada pet puta pisala primjedbe na “očajan rad Željeznica”, koje nisu urodile nikakvim plodom.

“Službenica kaže da ona nema njegov broj telefona. Nalazim na oficijelnoj stranici Željeznica broj informacija +387 33 655 330. Kažu da su oni ne znaju broj direktora i da me ne mogu spojiti s njim. Pitam gdje se mogu žaliti, kažu da ne znaju. Pitam službenicu gdje je kancelarija direktora. Kaže da ne zna! Bojkotuje me. Neljubazna i drska”, nastavlja Žbanić.

Istaknula je kako niko od službenika ne govori engleski jezik te da su i pored njene žalbe nastavljali strancima prodavati karte.

“Ni ostalih pet službenika ne znaju gdje je kancelarija direktora. Sad sam već ispaljena iz cipela jer shvatam da neću stići u Mostar na sastanak u 10. Službenica urla prvo na mene, a zatim na djevojke koje su došle da im se vrate pare za kartu. Kaže da ona nije izdala kartu i da ne može vratiti pare. Djevojke i ja idemo u kancelariju kod direktora”, navodi dalje.

Žbanić je opisala željezničku stanicu kao prljavu, punu dima jer “svi puše u zgradi”, sa smećem po podu i po stepenicama koje vode do uprave.

“Kažemo nekom čovjeku o čemu se radi i jedan od direktora (Željko) nas prima (ne glavni, on još nije došao na posao). Željko nazove službenicu i naredi joj da vrati pare djevojkama, a mene primi u kancelariju. Ljubazan je, ali ne mogu da ne gledam prljavštinu i uhljupluk njegove kancelarije koja izgleda kao javni WC. On kaže da ne može uraditi ništa, da je to tako!!! Sad već ludim i objašnjavam prvi zadatak iz matematike: Ako imaš vagon sa 30 sjedišta i ti prodaš 5 sjedišta koliko ti je sjedišta ostalo? Razgovor ne vodi ničemu”, nastavlja Žbanić u objavi.

Kazala je kako je pozvala Federalnu inspekciju koja joj je dalje zatražila da im napiše dopis za šta nije imala vremena jer je morala uzeti automobil kako bi stigla do Mostara na vrijeme, kao i da je put koštao tačno četiri puta više nego što bi putovanje vozom.

Dodala je i da je voz s ljudima koji stoje otišao za Mostar te da ga niko nije zaustavio iako je upozorila direktora da dovodi ljude u životnu opasnost.

“Guglam direktora Željeznica. SDA kadar, završio školu na fakultetu u Vitezu (Sveučilišta Vitez – organizacijska jedinica Univerziteta “Apeiron” Banja Luka). Koliko puta nas je Federalna Vlada SDA-HDZ svojim stranačkim imenovanjima neznalica i uhljupa dovela u životnu opasnost?”, upitala je rediteljica.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa