MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Kalush Orchestra prodali trofej s Eurosonga za vrtoglavu cifru, evo na šta će je potrošiti

Kalush Orchestra, ukrajinski bend koji je pobijedio na ovogodišnjem takmičenju za pjesmu Evrovizije, prodao je svoj trofej za 900.000 dolara kako bi prikupili novac za rat u Ukrajini.

Kristalni mikrofon prodan je na aukciji na Facebooku, s ciljem kupnje dronova za ukrajinsku vojsku.

Prodaja se poklopila s nastupom benda na humanitarnom koncertu na berlinskim Brandenburškim vratima, prenosi BBC.

Govoreći na koncertu, član benda Oleh Psiuk apelovao je na sve ljude da se “ne naviknu na rat u Ukraijni”.

“Mislim da bi uvijek trebao biti na naslovnicama, dok ne dođe mir”, rekao je Psiuk.

Njihova pjesma, Stefania, izvorno je napisana u znak počasti Psiukovoj majci, ali emotivni tekstovi poput “Uvijek ću hodati do tebe uništenim cestama” protumačeni su kao podrška Ukrajini u ratu protiv Rusije.

Ukrajinski TV voditelj Serhiy Prytula najavio je da će novac prikupljen prodajom trofeja biti upotrijebljen za kupnju tri drona PD-2 ukrajinske proizvodnje, prenosi agencija Reuters.

Izvor:klix.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa