MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Održana javna tribina “Turistički potencijali Velike Kladuše i Krajine”

U Velikoj Kladuši je jučer održana tribina pod nazivom „Turistički potencijali Velike Kladuše i Krajine” na kojoj su o ovoj temi govorili Nasiha Pozder, ministrica okoliša i turizma FBiH, historičar Velid Jerlagić i Abdulmelik Pehlić, digitalni kreator.
Moderator tribine je bio Amir Purić, zastupnik u Predstavničkom domu Parlamenta FBiH, a kao uvod je prezentirao nekoliko turističkih potencijala Velike Kladuše. Kako je rekao, Velika Kladuša ima velike šanse da kroz turizam utiče na svoj cjelokupan privredni razvoj a bogatstvo turističkih potencijala je nedovoljno iskorišteno. Kao primjer su navedena brojna izletišta u Velikoj Kladuši koja nisu dovoljno iskorištena i koja bi kroz dobru promociju i turističku ponudu generisala puno veće prihode u lokalnu zajednicu. Jedna od pomenutih ideja koja bi upotpunila turističku ponudu Velike Kladuše je i “Staza kladuških gradova”. Ovaj kraj je poznat po srednjovjekovnim Starim gradovima(tvrđavama) a za svaki je vezana određena priča i legenda. Obilazak velikokladuških tvrđava, sa polaznom tačkom od Starog grada Velika Kladuša mogla bi biti prava atrakcija za turiste. Naravno, da bi se to ostvarilo potrebno je puno više od ideje, dosta ovih srednjovjekovnih tvrđava je zapušteno i nepristupačno, ali uz određena ulaganja i popunjavanje popratnih sadržaja je izvedivo, rekao je Purić.

MInistrica Pozder je govorila o Strategiji razvoja turizma u FBiH i značaju usvajanja ovog dokumenta u Predstavničkom domu Parlamenta FBiH.
“Ovim dokumentom ćemo moći adekvatnije planirati naredne korake u razvoju turizma. Planiranje i sistemsko djelovanje u ovoj oblasti je bitan segmenat za izgradnju turističke privrede koja će kotirati kao održiva te uticati na razvoj i ostalih privrednih grana. Razvijanje turizma u skladu sa usvojenom Strategijom će doprinijeti otvaranju velikog broja radnih mjesta u ovom sektoru, a boljom prezentacijom i brendiranjem naših turističkih potencijala trebamo staviti Bosnu i Hercegovinu na mapu svijetlih turističkih destinacija”, kazala je Pozder.
Osvnula se i na turističke potencijale USK naglasivši potrebu za boljom povezanošću gradova unutar samog kantona, te dodatnim ulaganjem u ruralni i avanturistički turizam, koji bi trebali biti okosnica turističke ponude ovog dijela BiH. Većim angažmanom svih resursa, od ljudskih do budžetskih taj kurs će se promijeniti nabolje, naglasila je ministrica Pozder.

Najplodonosnije vremensko razdoblje iz kojeg treba crpiti turističke potencijale Velike Kladuše je srednji vijek, rekao je historičar Velid Jerlagić. Napomenuo je da bi dobra turistička ponuda uz kvalitetnu prezentaciju kulturno-historijskog nasljeđa iz ovog doba zainteresirala turiste i dovela do ekspanzije ove grane privrede.

Velikokladuški digitalni kreator Abdulmelik Pehlić smatra da je potencijal za razvoj turizma na ovim prostorima veliki, te da interes za turističkim destinacijama u Krajini itekako postoji, što potvrđuje i velika gledanost promotivnih videa Krajine koje je napravio putem društvenih mreža.

Sami kraj tribine je bio rezerviran za pitanja i diskusije, a ono što je posebno naglašeno je potreba većeg angažmana vlasti u pogledu izgradnje potrebne infastrukture za bolju povezanost i prilaz turističkim destinacijama. Građani su mišljenja da na tom planu nije dovoljno urađeno u proteklom periodu, a činjenica da turizam kao grana privrede učestvuje tek nekih 10% u ukupnom BDP-u Bosne i Hercegovine potvrđuje tu konstataciju.
Organizator javne tribine je bio Općinski odbor Naše stranke Velika Kladuša.

Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa