Otvoren SBF: Više od hiljadu učesnika iz 33 zemlje

Otvoren je 11. Sarajevo Business Forum (SBF).  Ove godine, u sklopu foruma, predstavit će se oko 300 investicijskih projekata i poslovnih ideja, više od 1.000 učesnika iz 33 zemlje, među kojima su iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Albanije.

Sve kompanije iz regiona koje su prijavile projekat putem oficijelne stranice Sarajevo Business Foruma, osim same promocije i prezentacije, imat će mogućnost sastanaka sa potencijalnim partnerima i investitorima zainteresovanim za investiranje u privredu zemalja regiona.

Organizator najveće i najznačajnije investicijske konferencije u regiji je Bosna Bank International (BBI) d.d. Sarajevo pod pokroviteljstvom Predsjedništva BiH i u saradnji sa strateškim partnerom – Ministarstvom privrede Kantona Sarajevo, te dioničarima BBI banke – Islamskom razvojnom bankom (IsDB), Dubai islamskom bankom (DIB), Abu Dabi islamskom bankom (ADIB) i drugim partnerima.

Tema ovogodišnjeg dvodnevnog Foruma je “Nearshoring – perspektiva za region”, odnosno predstavljanje potencijala za realociranje proizvodnje evropskih kompanija na područje Jugoistočne Evrope.

“Zaista je privilegija imati na ovom mjestu tako veliki broj donosilaca odluka na visokom rangu kako iz državnog, tako i finansijskog i poslovnog sektora. Vaše prisustvo nam je zaista jako ohrabrenje i priznanje da idemo u pravom smjeru. SBF je projekat koji je važan i ekonomski i socijalno za državu i region i naš je najuticajniji doprinos našoj zajednici”, rekao je predsjednik Uprave Bosna Bank International Banke Alek Bakalović.

Ukazao je i na značaj turizma.

“Turizam brzo povećava prihode privrede, otvara hiljade radnih mjesta, razvija infrastrukturu jedne zemlje i gradi kulturnu razmjenu između stranaca i domaćih. Turizam se također snažno oporavio u periodu nakon COVID-a. Zaista cijenimo inicijativu naših prijatelja iz USAID-a koji neumorno rade na brendiranju Bosne i Hercegovine kao atraktivne turističke destinacije”, pojasnio je Bakalović.

Izvor:BHRT

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo