MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Priča o espadrilama koje su obišle svijet: Razvijene u New Yorku, proizvode ih u BiH

Da je bosanskohercegovačka dijaspora sve više zainteresovana za razvoj poduzetničkih inicijativa u BiH, potvrđuju nam Sabina i Tahir Bisić, Bosanci koji žive na relaciji Sarajevo – Amsterdam – New York, ali koji svojim djelovanjem i radom drže do očuvanja veze sa domovinom.Razvili su lifestyle brend “Intuitiva” koja se proizvodi u domovini, a distribuira širom svijeta. Od ideje i hobija, danas ovaj projekat donosi nova radna mjesta u BiH. Espadrile iz Bosne i Hercegovine su hit na društvenim mrežama, a nove narudžbe stižu svakog dana.

“Želja nam je bila da napravimo skladnu kombinaciju starih bosanskih zanata sa onim što traže nove generacije i sa svjetskim tržištem. Nama je cilj bio da mladim kreativcima damo priliku, da otvorimo neki novi prostor. Vezana sam za Bosnu i Hercegovinu i uvijek mi je ostao cilj da pokrenemo nešto tu, da predstavimo našu tradiciju, talenat i sve što vrijedne ruke naših Bosanki i Hercegovki mogu napraviti. Put nije bio jednostavan, uz brojne administrativne izazove, ali i prepreke u razvoju biznis modela, danas možemo reći da smo naučili mnogo i da je Inutitiva do treće sezone postala prepoznatljiva i stabilna marka”, kaže Sabina.

Cilj im je da espadrile i svi proizvodi koje žele predstaviti javnosti budu proizvedeni od sirovina iz BiH, koliko je to moguće i dostupno, a njihov fokus je na potrošačima koji prepoznaju vrijednosti drugačijeg pristupa svim segmentima proizvodnje i prodaje. Sabina sa nama dijeli i priču o tome kako je došlo do razvoja prvih proizvoda.

“Razvili smo mokasinke za bebe, to je bio neki naš početak. Odlučili smo se za organsku kožu bez kroma, koja je prirodna, sušena. Model smo razvili u New Yorku, razgovarajući sa roditeljima, ali i stručnjacima. Najzdravije za bebu je da hoda bosa, i nekako smo htjeli ponuditi obuću koja bi donijela najmanje opterećenja, a istovremeno im osigurala zaštitu. Uz sve to, važno je da vaši proizvodi budu prepoznati od kupca kao stvari koje mogu da izmame osmijeh, koje su dobar poklon i takvi darovi donose neku dobru nafaku. Sve više se u razvijenom svijetu pazi na to da odakle roba dolazi i pod kojim uslovima se pravi, i zato je dobra priča iza Intuitive ono što nam otvara vrata dalje“, dodaje Sabina.

Navike kupaca na Zapadu se mijenjaju, a odgovoran odnos prema potrošnji usmjerava i proizvođače.

“Ljudi gledaju na tu ideju fer-trgovine i proizvodnje gdje nemate maloljetne radnike i neljudske radne uslove. Istovremeno, sve više se vraćamo na to da se kupuju trajni proizvodi, koji kvalitetom garantuju da ćemo ih duže moći koristiti. Želimo imati proizvod koji će trajati duže, kao ulaganje koje se isplati. Po svemu tome se i naša priča”, dodaje Sabina.

Za Intuitiva espadrile kažu da su inspirisane ljetom u New Yorku, a da je ta ideja stigla do Bosne i Hercegovine. Svakog dana radi i na osmišljavanju novih proizvoda.

“Ravna obuća je postala hit u velikim gradovima. Espadrile se mogu nositi i uz odijelo ili uz haljinu, to je neki spoj elegancije i opuštenog izgleda, čemu se nekako polako teži u vremenu brzog kretanja i svakodnevnih promjena okruženja. Za zimu planiramo predstaviti papuče sa ovčijim krznom. To uskoro dolazi i u naš showroom u Sarajevu i u Bazerdžanu, gdje možete doživjeti cijelu ideju našeg proizvoda. Nastavit ćemo razvijati espadrile u različitim bojama, zatvorene i otvorene, različite vrste papuča, te obuću za bebe. Svaki dan posvetim dio vremena razmišljanju o novim konceptima, razvijem šablon i onda dalje razgovaramo sa svima uključenim u proizvodnju – jer morate znati mišljenje različitih strana – kako bi proizvod od ideje do ostvarenja imao neki prirodni put. Radimo i na haljinama za ljeto 2020. godine, tako da će se naš brend svakako širiti dalje”, pojašnjava Sabina.

Intuitiva se prije nekoliko dana predstavila i na radionicama USAID Projekta “Diaspora Invest”, kao jedna od uspješnih priča ulaganja dijaspore u kreativni sektor u našoj zemlji. No, priče poput ove daleko se čuju i van zemlje.

“Najvažnije je kada ste komotni u odjeći i obući koju nosite. Da s tim ide i ona neka ideja da će vam taj dan biti dobar. Takav osjećaj mi budi i svaka lijepa priča iz Bosne i svaki čovjek koji želi prenijeti neko pozitivno iskustvo o ulaganju znanja i kapitala u domovinu. To je važna poruka i za generacije koje tek dolaze”, zaključuje Sabina.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa