MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Promjena imena kultnog keksa “Domaćica” izazvala lavinu negativnih reakcija

Nakon što je hrvatska kompanija Kraš promijenila naziv kultnog keksa Domaćica, pokrenula je i lavinu negativnih komentara koja se ne stišava.

Kraš je u novoj kampanji kultnom keksu pored samog naziva Domaćica odlučio dodati zanimanja žena kako bi educirali mlađe generacije o važnosti pravedne podjele kućanskih poslova.

Međutim, kampanja se se nije svidjela mnogima, a tviteraši smatraju da je ovo pokušaj političke korektnosti, koji nije dobro prošao.

Iako je moto kampanje “Budi dio promjene”, mnogi smatraju da novi naziv keksa promoviše nazadne ideja te da ženama jasno pokazuje gdje im je mjesto odnosno da mogu biti sve što žele dok god su domaćice.

“Woke keksi. Jesu li u Krašu potpuno poludjeli? Preimenovali su Domaćicu u Domaćica?”, “Loša izvedba. Nema dalje”, “Kraš nam je izradio cijelu kolekciju da shvatimo što sve možemo biti uz to da smo domaćice”, poručuju tviteraši.

Dok jedni navode kako je Kraš ženama predstavio šta sve mogu biti, drugi se pitaju šta fali biti samo domaćica.

“Htjeli su politički korigirati davno definirano ime proizvoda pa ispada da ga se srame”, “I šta fali tome da se bude samo domaćica?”, navode.

Tviteraši su stava da je ova kampanja Kraša sramotna i besmislena te da je u svakom slučaju uvredljiva prema ženama.

“Kakva je ovo debilana zavladala ne mogu sebi doći? Zbog političke korektnosti? Da se ne uvrijede domaćice ili ona koje nisu domaćice nisam razumio? “Ko radi ovu sramotu za Kraš? Koga plaćaju za ovu bruku?”, dodaju.

Nakon niza negativnih reakcija na svom Twitter profilu oglasili su se i iz sama kompanija Kraš.

U kratkom tvitu napisali su: “Vidimo da smo izazvali reakciju”, na šta su ponovo dobili niz negativnih komentrara.

“Biti domaćica je super posao. Ne vidim potrebu za proširenjem značenja. Svako bira u kojoj mjeri će se zatrpati poslom ili pobjeći od istog”, Može vas biti sram! Izazivate reakcije i s time ste sretni? Hoćete se baviti politikom?”, stava su tviteraši.

Pojedinima je nova kampanja Kraša toliko uvredljiva da su odlučili bojkotovati proizvode ove komapnije.

“Pa krenite onda, ima kompanija koje su se tako lijepo okliznule. Kupujem proizvode koji mi ne uvaljuju bilo kakvu politiku! Kraš do daljnjeg bojkotiram”, “Izazvali ste zgražanje i izgubili kupce. Barem mene, iako iskreno i planirao sam prestati kupovati vaše preskupe proizvode koji su izgubili na kvaliteti”, stoji u komentarima.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa