MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Saopćenje Doma zdravlja Velika Kladuša: Stop nasilju i neprimjerenoj komunikaciji

SAOPĆENJE ZA JAVNOST

Zbog učestalih verbalno fizičkih napada, brojnih neprimjerenih saopćenja na društvenim mrežama, JZU „Dom zdravlja“ daje saopćanje za javnost sa kojim želimo biti odlučni da kažemo „STOP nasilju i neprimjerenoj komunikaciji pacijent- zdravstveni radnik!

Svjesni smo teškog vremena, složenog zdravstvenom stanju pacijenata, povećanoj potrebi zahtjeva pacijenata za raznovrsnu i specifično – neodložnu zdravstvenu zaštitu. Za navedeno potrebne su zajedničke snage iskrenog i otvorenog dijaloga i saradnje.

Bili smo i ostajemo u funkciji pacijenata, da im dijagnosticiramo bolest, uspješno liječimo i da se brinemo o njihovom zdravlju.

Uvijek smo opredjeljeni za činjenje dobrog i dalje ostajemo da čuvamo i unaprijeđujemo zdravlje pojedinaca, grupa i sveukupnog stanovništva naše općine.

Radimo značajno sa manjim brojem visoko stručnih kadrova, ali činimo napor da damo pacijentu ono što je najbolje i najkvalitetnije.

Obezbjedili smo izvanredan komfor boravku u zdravstvenoj ustanovi da se pacijenti osjećaju sigurno i dobro, da dostojanstveno dobiju zdravstvenu uslugu na koju imaju pravo zakonom.

Stavili smo pacijenta pojedinca u integralnu cjelinu našeg zdravstveno – medicinskog rada, dio je tima koji odlučuje za dijagnostičko – terapeutski tretman.

Obezbjedili smo pored prostora i opremu za dijagnostiku i to iz svojih vlastitih sredstava na uštrb ličnog standarda radnika.

Ali, ne možemo dozvoliti da nas fizički napadaju pojedinci, predstavnici pojedinih grupa, verbalno vrijeđaju i omalovažavaju kroz društvene medije ne biranim sredstvima i riječima.

To treba zamijeniti sa dobrim, a to je dobra ljudska i topla komunikacija. Moramo biti obazrivi jedni prema drugima, da bi nam uspjeh bio bolji i da svi mogu ostvariti zdravstvenu zaštitu pod istim uvjetima.

Ne smijemo dozvoliti da jedni drugima smetamo u obavljanju i ostvarivanju zdravstvene zaštite.

Pacijent ima pravo, ali pored prava ima i obaveze da se brine o svom zdravlju, odnosu prema medicinskom i drugom osoblju, a ne da koristi mehanizam sile da bi izrazio svoju nekulturu i bahatost, da bi tražio više nego što ga pripada.

Mi smo tu radi pacijenata i njihovih potreba, a ne da se fizički obračunavamo i trpimo uvrede. Mi to ne zaslužujemo i svaku takvu bahatost prijaviti ćemo organima gonjenja, bezuslovno tražiti sankcije i nadoknadu štete, kao i što je već učinjeno za pojedine slučajeve i takve osobe su već kažnjene od strane policije i drugih organa. Nije dobro da gubimo povjerenje jedni spram drugih.

Svako opažanje pacijenata da je učinjen propust prema njemu, nekorektan odnos i komunikacija od strane zdravstveno – medicinskih radnika, trebaju i to ih molimo da prijave rukovodnim strukturama Doma zdravlja. Za svaku prijavu ćemo po naosob, ispitati navode i poduzimati sankcije sa pozitivnim propisima o disciplinskoj odgovornosti radnika i o tome ćemo obavijestiti podnosioca prijave.

Uočavanje ili lična procjena za eventualni propust u radu treba da se civilizacijski prijavi. Za svaku utvrđenu nepravilnost u radu, odnosu prema pacijentu, nehtjenju po zahtijevu korisnika zdravstvene zaštite, spremni smo sankcionisati a za to imamo i mehanizme sankcionisanja.

Nepoštivanje jednih prema drugima dolazimo do haotičnosti od koje niko nema koristi. Zamolili bi one huškače, koji nahuškavaju pa čak ucjenjuju nemoćne, osjetljive, bolesne, da skandiraju, pišu po društvenim mrežama uvrijedljivi tekst, organizuju proteste na najfrekventnijem radilištu, da to ne čine, jer ne donose dobro ni jednom korisniku zdravstvenih usluga i značajno remete, usporavaju i odlažu rad zdravstvenog osoblja unutar ustanove.

Nama je uvijek cilj činiti dobro i pomoći u očuvanju zdravlja druge osobe, pacijenta, a primarno ne štetiti nikom.

Otvoreni smo za saradnju, transparentni i visoko moralni u svom radu, bili i ostali!

Menadžment Doma zdravlja Velika Kladuša

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa