MARKETING

Šta je Black friday i kako uz trikove stručnjaka obaviti uspješan shopping

Iako je crni, ovaj petak je najiščekivaniji u godini. A sada je konačno stigao! Vjerujemo da svako od vas već ima na umu šta će kupiti, a kako bi kupovina bila što uspješnija donosimo vam nekoliko savjeta stručnjaka.

Odvojite budžet koji planirate potrošiti

Prije nego vas uhvati shopping groznica, odredite koliko novca možete potrošiti i pridržavajte se toga. Možda neke stvari, iako su snižene 50%, nisu nešto što možete priuštiti. Ponekad se bolje odreći proizvoda koji vam je manje potreban, nego sav novac potrošiti na njega. Tako ćete biti zadovoljniji, a i naučit ćete da bolje raspolažete novcem.

Sastavite popis stvari za kupovinu

Napravite popis stvari baš kao da idete u nabavku namirnicama. Nije loše da imate podsjetnik šta vam sve treba, ali i da otprilike znate koliko ćete potrošiti i slaže li se to sa vašim budžetom. Gledajte da na popis dodajete samo stvari koje vam zaista trebaju. Ponekad zbog velikih popusta i uzbuđenja zaboravimo na one potrebne stvari, a kada dođemo kući već bude kasno.

Tražite dalje

Ako je proizvod koji vam je zapeo za oko nevjerovatno snižen, nemojte isključiti opciju ni da je negdje drugo još jeftiniji. Provjerite cijene proizvoda i kod drugih prodavača, možda kupovina bude isplativija.

Ukoliko je kupovina online, izbjegavajte bankovne kartice

Neke stranice, iako djeluju primamljivo i nevjerovatno jefitno, nažalost traže lake i prljave načine zarade. Ako web lokacija nije poznata, a profil djeluje neozbiljno ili čudno – to može biti znak da je lažan. Na takvim stranicama ne ostavljajte podatke, naročito ne od bankovnih kartica.

Bitna je taktika

Izbjegavajte kupovinu u večernjem terminu ili za vrijeme pauze za ručak. Tada će biti ogromne gužve jer je za većinu ljudi to jedino vrijeme kada mogu obaviti shopping. Planirajte obići prodavnice rano ujutro ili kasnije navečer. Tako ćete izbjeći stres i ogromnu gužvu.

Pratite do kad traju popusti

Black Friday ne traje svugdje isti vremenski period. Negdje je već počeo, a negdje počinje tek danas. U nekim prodavnicama traje samo jedan dan, negdje cijeli vikend, a negdje do kraja mjeseca. Pripazite na ponude prodavnica u kojima planirate obaviti shopping kako bi znali na čemu ste.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo