Stogodišnjak postavio rekord za najdužu karijeru u jednoj kompaniji

Mnogi ljudi tokom života imaju nekoliko poslova. Neki lojalni zaposlenici rade decenijama u jednoj firmi. Ali jedan čovjek u Brazilu ostao je u jednoj kompaniji duže od bilo koga na svijetu – doslovno.

Walter Orthmann, koji ima 100 godina, postavio je Guinnessov svjetski rekord za rad u istoj firmi 84 godine i devet dana.

Orthmannova karijera započela je kada je imao samo 15 godina. Zaposlio se u Industrias Renaux S.A 1938. godine, radeći kao pomoćnik u transportu u tekstilnoj kompaniji.

Kao dijete, hodao je bos u školu – po kiši ili suncu – i bio je odličan učenik. Oduvijek je bio oduševljen učenjem, ali je zbog finansijskih poteškoća počeo raditi kako bi pomogao svojoj porodici koja je živjela u Brusqueu, piše CBS News.

Grad ima mnogo njemačkog stanovništva, a budući da je govorio njemački, zaposlili su ga u tkaonici koja se danas zove ReneauxView. Tamo je Orthmann nastavio učiti te je unaprijeđen u poziciju prodaje, a zatim i na položaj menadžera.

Posao prodaje odveo ga je na putovanja širom zemlje kako bi upoznao klijente, koji su mu postali prijatelji.

Firma se promijenila tokom protekle 84 godine, što je Orthmanna naučilo najvažnijem dijelu poslovanja: Ostanite u toku i prilagodite se različitim kontekstima.

Njegovu rekordnu karijeru potvrdila je Guinnessova knjiga rekorda 6. januara 2022. Rekao je da mu je to čast i privilegija, kakvu nikada nije zamišljao da će postići. Njegov profesionalni savjet je da radite u području u kojem se osjećate motiviranim.

Orthmann je 19. aprila napunio 100 godina i proslavio ga s saradnicima, prijateljima i porodicom. Još uvijek vježba svaki dan i još je psihički spreman. Dakle, i dalje svaki dan odlazi u svoje omiljeno mjesto – ured.

Svoju 84 godine dugu karijeru možda je ostvario svojom sposobnošću da živi u sadašnjosti.

“Ne planiram puno, niti mi je stalo do sutra. Sve do čega mi je stalo je da će sutra biti još jedan dan u kojem ću se probuditi, ustati, vježbati i ići na posao; trebaš se baviti sadašnjošću, a ne prošlošću ili budućnošću. Ovdje i sada je ono što je važno. Dakle, idemo na posao”, poručuje.

iZVOR:kLIX.BA

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo