MARKETING

Stručnjaci pojasnili zašto je važno doručkovati i preporučili šta jesti za prvi obrok u danu

Sigurno ste puno puta do sada čuli kako je doručak najvažniji obrok u danu. I pored toga mnogi ga preskaču, a puno je razloga zbog kojih to čine.

Najčešći među njima je da ćemo na taj način izgubiti kilograme.

No kako tvrde stručnjaci za prehranu, ovo “opravdanje” ne samo da je netačno, već postoji mogućnost da dođe do suprotnog dejstva.

Naime, redovan doručak ubrzat će metabolizam i na taj način spriječiti debljanje.

Prepuručuje se da ujutru jedete vlakna i proteine kako biste apetit držali pod kontrolom i kako se ne biste prejedali tokom ostatka dana.

Jaja su veliki izvor proteina. Možete ih pripremiti na bilo koji način. Također, možete ih jesti sa povrćem, primjera radi, sa špinatom ili paradajzom.

Ovaj obrok učinit će da dugo imate osjećaj sitosti, povećate dobar holesterol, a utjecat će pozitivno i na vaš vid.

Drugi prijedlog je voće. Ono u sebi sadrži vitamine, proteine i minerale koji će povećati energiju.

Možete pripremiti voćnu salatu ili ga jesti odvojeno.

Za koju god opciju se opredijelite, nećete pogriješiti. Bilo da su u pitanju narandže, mandarine, jabuke, banane, grejpfrut, maline, trešnje ili jagode, unijet ćete potrebnu količinu hrane da ne ogladnite do ručka.

Voće se također preporučuje jer je želudac nakon spavanja prazan i ono mu puno više prija od neke kalorične hrane.

Zobena kaša odličan je izbor ukoliko žurite. Brzo i jednostavno se priprema, a u sebi sadrži beta glukan koji pozitivno utječe na imunitet.

Ako želite unijeti više proteina, pripremajte je sa vodom umjesto sa mlijekom. Bogata je antioksidansima i dobro utječe na zdravlje srca i krvni pritisak.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo