MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Treći rođendan Alternativnog doma kulture

Alternativni dom kulture jučer je obilježio treću godinu od osnivanja.

U periodu od 3 godine ADK obogatio je kulturni i društveni život Velike Kladuše za više od stotinu koncerata, izložbi, javnih tribina, filmskih projekcija, promocija knjiga, radionica, predstava, kvizova i drugih kulturnih, zabavnih i edukativnih sadržaja.

Projekat „Alternativni dom kulture“ je imao i ima za cilj da unaprijedi angažman mladih u oblasti kulture, te im pruži edukaciju u raznim područjima poput umjetnosti, aktivizma i novinarstva.

Ovaj projekat je usko povezan sa činjenicom da je Velika Kladuša već više od deceniju, otkako je srušena zgrada Centra za kulturu i obrazovanje „Zuhdija Žalić“, bez objekta koji ima primarno kulturnu namjenu.

ADK je kroz godine rada tri puta bio primoran mijenjati lokaciju i adaptirati prostor počevši od nule. Kultura u Velikoj Kladuši ne bi bila moguća bez volontera, donatora, sugrađana koji su zajedno radili na kulturnom razvijanju grada.

Prije tri godine kada je počeo sa radom, vjerovatno je najbolje situaciju sa kulturom u Velikoj Kladuši odslikavao natpis na tabli u velikokladuškog ADK: “Ovo je Alternativni dom kulture. Drugog nemamo”.

Lajla Žalić/Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa