Turizam u Sarajevu se vraća na stare staze, 92 posto više turista nego prošle godine

Turistički sektor kao grana privrede je izuzetno osjetljiv na sve vrste poremećaja, ali je u isto vrijeme i najvitalnija grana privrede, sposobna za brz oporavak. Zahvaljujući tome, turizam u Sarajevu u 2022. godini polako vraća svoj stari sjaj.

Iz Turističke zajednice Kantona Sarajevo kažu da je pandemija turizam bacila na noge, ali se nakon dvije godine ova grana privrede oporavila.

“Protekla godina je bila godina blagog oporavka, a turistički promet u prva tri mjeseca 2022. godine u Kantonu Sarajevo je gotovo na nivou rekordne turističke 2019. godine, bez obzira na rat u Ukrajini i nepovoljne ekonomske tokove. U prvom kvartalu 2022. godine KS je posjetilo 79.417 turista – 91,9 posto više nego prošle godine i samo 12,3 manje nego 2019. godine”, rekli su nam iz Turističke zajednice KS.

Prva tri mjeseca 2022. godine obilježio je drastičan rast cijena osnovnih životnih namirnica, ali i pojedinih ugostiteljskih usluga. Ipak, prema informacijama kojima raspolaže Turistička zajednica KS – do nekog evidentiranog povećanja cijena aranžmana nije došlo.

“U želji da se stabilizira turistički promet, cijene brojnih drugih usluga su ostale na nivou iz prethodnih godina”, dodaju.

U Turističkoj zajednici KS su optimistični kada je u pitanju predstojeća ljetna turistička sezona, prvenstveno, kako kažu, zbog uspješnih dosadašnjih nastupa na međunarodnim sajmovima turizma i na velikom interesovanju za turističku ponudu Sarajeva.

Turistička zajednica KS je nedavno putem javnog poziva izvršila izbor projekata za sufinansiranje, a koji su od značaja za razvoj i unapređenje turističke ponude i razvoj specifičnih oblika turizma, kao što su kulturno-historijski, vjerski, outdoor, festivalski, dark turizam itd.

U planu je i podrška obilježavanju značajnih datuma i događaja. Turistička zajednica nastavlja da podržava kulturne, muzičke, zabavne i sportske manifestacije u Kantonu Sarajevo koje obogaćuju turističku ponudu, osiguravaju produženje sezone i povećanje turističkog prometa.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo