MARKETING

Turkish Airlines od ljeta povećava broj letova za Sarajevo

Kompanija Turkish Airlines najavila je da će u nadolazećoj ljetnoj sezoni povećati operacije s ciljem da sve glavne gradove u regiji opsluži sa najmanje dva leta dnevno, dok će usluge za odabrana odredišta, prema njihovim najavama, premašiti nivoe od prije pandemije.

Od 27. marta Turskih Airlines planira letjeti u Beograd i Sarajevo tri puta dnevno, ujutru, poslijepodne i navečer. Kao rezultat toga, dodat će i još sedam sedmičnih rotacija Beogradu i vratiti svoje frekvencije od prije pandemije u Sarajevo.

Osim ovoga, najavili su da će njihova niskubudžetna kompanija AnadoluJet održavati dva sedmična leta iz Ankare za Beograd, tri sedmične linije sa istanbulskog aerodroma Sabiha Gokcen do Sarajeva, kao i jednodnevne rotacije iz Antalye za Sarajevo, koje će se nastaviti 4. maja. U ovom trenutku, prema najavama Turskih Airlinesa, AnadoluJet ne planira nastaviti svoje redovne sezonske letove iz Bodruma za Sarajevo, koji su održavani prošlog ljeta.

Turkish Airlines imat će dva dnevna leta iz Istanbula za Prištinu, Skoplje, Zagreb i Ljubljanu. Osim toga, AnadoluJet će od 1. aprila obnoviti tri sedmične rotacije između aerodroma Sabiha Gocken i Prištine, dok će se dvije sedmične linije iz Bodruma vratiti 15. juna.

U međuvremenu, niskobudžetna kompanija obnovit će letove iz Antalye za Skoplje na početku sezone, 28. marta, a tokom ljeta izvoditi deset sedmičnih rotacija između dva grada. S druge strane, letovi iz Bodruma za Skoplje nisu zakazani, za razliku od prošlog ljeta.

Turkish Airlines obavljat će jedanaest sedmičnih letova iz svog čvorišta do Dubrovnika, dok avioprijevoznik razmatra i uvođenje četiri sedmične linije do Tivta, gdje bi se direktno natjecao s prijevoznikom Air Montenegro, koji održava liniju na sezonskoj ljetnoj bazi.

“Turkish Airlines trenutno leti u sve glavne gradove u regiji kao što su Beograd, Sarajevo, Podgorica i Ljubljana. Prije nego što se odlučimo za uvođenje nove rute ili povećanje frekvencija unutar naše odredišne mreže, naš tim stručnjaka provodi niz studija fokusirajući se na različite aspekte i uzimajući u obzir performanse naših postojećih destinacija, što također ima odlučujuću ulogu u širenju naše mreže. Uz to, važno je voditi računa o raznim promjenama na tržištu i imati inicijativu”, saopšteno je iz Turkish Airlinesa.

IZVOR: KLIX.BA

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo