MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Učenici JU II srednje škole Velika Kladuša promovišu zdravu prehranu i održivu poljoprivredu

Danas je u prostorijama JU II srednje škole Velika Kladuša održan događaj povodom početka projekta „Zdrava hrana za zdrav život – Urbano povrtlarstvo“.

Cilj projekta je promocija održive poljoprivrede, zdrave prehrane i jačanje saradnje između proizvođača, obrazovnih ustanova i lokalne zajednice. Na manifestaciji su učestvovali brojni lokalni proizvođači i izlagači, a posjetioci su imali priliku obići štandove, degustirati domaće proizvode i učestvovati u panel diskusiji na temu „Proizvodnja za vlastite potrebe – put ka zdravlju, samoodrživosti i razvoju lokalne zajednice“.

PREDSTAVLJENI IZLAGAČI:


1. Kolmix d.o.o. – proizvodnja kvalitetnih začina i dodataka prehrani.

2. AC Food – poznata konditorska industrija iz Velike Kladuše.

3. Zelena bašta – proizvodnja svježeg povrća i preradevina od povrća.

4. Žalić povrće – uzgoj i prerada domaćeg povrća.

5. Udruženje pčelara „Krajiška pčela“ Velika Kladuša – med i proizvodi od meda.

6. Udruženje povrtlarska „Kladuša 2010“ – organizacija i koordinacija proizvođača povrća i pčelinjih proizvoda.

7. NIL Trade – proizvodnja tradicionalnih mesnih proizvoda.

8. Industrija mesa Karajić d.o.o. – kompanija koja se bavi kompletnim procesom prerade mesa, uključujući klanje, obradu, pakovanje i distribuciju gotovih proizvoda.

9. BioPro – porodični biznis, proizvodnja sokova od voća i povrća.

10. Obrt Šakinović – Domaća kvaliteta – kore, jufke i mnogi drugi ukusni i moderni proizvodi.

11. JU II srednja škola Velika Kladuša, smjer pekarstvo – učenici će predstaviti pekarske proizvode nastale tokom praktične nastave.

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa