MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Ukoliko se “Krajiški teferič” i “Dani poljoprivrede” ne izmjeste iz grada izgubiće smisao

Kada su prije više od dvadeset godina utemeljeni “Kladuški dani poljoprivrede” a ubrzo nakon toga i “Krajiški teferič”, zamisao Općine kao organizatora bila je da se manifestacije održavaju po seoskim MZ. Na taj način se dala mogućnost da se promovišu velikokladuška sela, jer su to bile jedine manifestacije koje su se održavale van općinskog sjedišta. Dok je bilo entuzijazma i dobre organizacije “Dani poljoprivrede”, koji su se održavali u Vrnograču, imali su smisao i svrhu, jer je to bila jedinstvena prilika za promociju poljoprivrede uz prigodan kulturno-umjetnički program. Ove godine većina sadržaja organizirana je u Velikoj Kladuši, a u Vrnograču sjeorganizirana samo izložba stoke.

U samom gradu mogu ostati štandovi za prodaju poljoprivrednih proizvoda, kao dio sajamske ponude zbog većeg broja građana koji će biti u prilici pogledati samu ponudu. Ovogodišnja manifestacija ponudila je i neke nove sadržaje kao što su “komušači”, međutim lokacija gradske autobuske stanice je u potpunosti neadekvatna. Ideja o “komušačima” kao dijelu tradicije koja je gotovo ugašena je dobra, ali u seoskom ambijentu čime bi se dala autentičnost pomalo zaboravljenom seoskom običaju.


Slična situacija je i sa “Krajiškim teferičom” koji se dugi niz godina održavao po MZ, a posljednjih sedam godina isključivo u gradu. Koliko ovo nema smisla najbolja je potvrda što se teferič uklopio u “Kladuško ljeto”, čime je u potpunosti izgubio svrhu. Organiziranjem teferiča svake godine u drugoj MZ, ova manifestacija je imala smisla jer se na taj način promovisala MZ koja je te godine bila organizator. Danas ova manifestacija postoji samo kao jedno veče Kladuškog ljeta, a ako je već tako zaista je veliko pitanje kome je teferič potreban u ovakvom obliku.
Činjenica je da su sela sve praznija i da je zbog posjetitelja sigurnija varijanta sve organizirati u gradu, međutim u sela se ne može dolaziti samo pred izbore i davati pusta obećanja koja se uglavnom ne ostvare.

M. Sarajlija/Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa