MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Unsko-sanski kanton na 11. Međunarodnom sajmu turizma “Place2go” u Zagrebu

Ministarstvo privrede Unsko-sanskog kantona, na čelu sa ministrom Arminom Kardaševićem, ostvarilo je svoje prvo učešće na prestižnom 11. Međunarodnom sajmu turizma “Place2go” u Zagrebu, koji se održao od 18.01. do 20.01.2024. godine u impozantnom prostoru Arene Zagreb.

Ovo predstavlja značajan korak naprijed za Unsko-sanski kanton, jer se prvi put predstavio na ovom renomiranom događaju posvećenom turističkoj industriji. Ministarstvo privrede aktivno je učestvovalo u promociji prirodnih ljepota općina i gradova Unsko-sanskog kantona, pružajući posjetiocima sajma jedinstvenu priliku da otkriju neotkrivene bisere ove regije.

Tokom trajanja sajma, posjetioci su imali priliku da se upuste u putovanje kroz prirodna bogatstva Unsko-sanskog kantona, otkrivajući netaknute prirodne ljepote, kulturnu baštinu i gostoljubivost lokalnog stanovništva. Štand Ministarstva privrede USK predstavljao je autentičnu sliku regije, obogaćenu raznovrsnim informacijama, promotivnim materijalima i vizualnim prikazima, čime je privukao pažnju brojnih posjetilaca.

Ministar Armin Kardašević istakao je značaj ovog učešća na međunarodnom sajmu turizma, naglašavajući da je ovo prilika da se Unsko-sanski kanton predstavi kao destinacija koja ima mnogo toga da ponudi. “Ovaj sajam pruža nam priliku da pokažemo bogatstvo naše regije i privučemo pažnju turista koji traže autentična iskustva”, izjavio je ministar Kardašević.

Učešće Unsko-sanskog kantona na Međunarodnom sajmu turizma “Place2go” ne samo da jača turističku promociju regije već i stvara temelje za buduće saradnje i investicije. Sve ovo doprinosi razvoju turističke industrije Unsko-sanskog kantona, čineći ga privlačnim odredištem za putnike iz regiona i šire.

Ovaj korak Ministarstva privrede predstavlja samo početak, a očekuje se da će se Unsko-sanski kanton sve više afirmisati kao turistička destinacija koja pruža nezaboravna iskustva i bogatstvo raznovrsnih sadržaja. Međunarodni sajam turizma “Place2go” pružio je platformu za ostvarivanje ovih ciljeva, otvarajući vrata za dalji razvoj turizma u ovoj regiji.

Izvor: cazin.net

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa