MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Velika očekivanja od turističke sezone u Bihaću i Nacionalnom parku Una

Predstavnici Turističke zajednice Grada Bihaća nedavno su predstavili kalendar ljetnih dešavanja, kojima se pokušava dodatno osnažiti i proširiti turistička ponuda ovog kraja Bosne i Hercegovine. Kroz period od tri mjeseca predviđeni su brojni kulturni, muzički, zabavni i sportski događaji, od kojih će neke financijski i marketinški upravo pomoći Gradska turistička zajednica i to iz sredstava prikupljenih plaćanjem boravišnih taksi.

– Grad Bihać napokon ima riješen sistem plaćanja boravišnih taksi i on je kroz nepunu godinu postojanja već dao određene rezultate. Naravno, nisu ga još uvijek prihvatili svi hotelijeri i posebno izdavači smještajnih prostora, ali pokušavamo kroz jedan partnerski odnos uspostaviti komunikaciju i objasniti njegovu važnost. 

Kroz do sada prikupljena sredstva posredstvom ovog sistema, u mogućnosti smo financijski ili marketinški pomoći održavanje i razvoj nekoliko važnih kulturnih, muzičkih i sportskih dešavanja. Ovog ljeta su to Moto susret ‘Stara karabaja’, muzički festivali ‘Imperium’ i ‘Bihać urliče’, Brdsko – biciklistička utrka ‘Grand prix Bihać’ i Filmski festival ‘Avant i Una’. Tu je još nekoliko događaja, a nadamo se kako ćemo već iduće godine biti u mogućnosti proširiti taj spisak – naveo je direktor Turističke zajednice Grada Bihaća Armin Amidžić.

Dodao je i kako se zahvaljući online sistemu prijave boravišnih taksi, napokon može govoriti i o određenim statističkim podacima i parametrima. “Te 2019. godine Nacionalni park Una je posjetilo više od 120.000 gostiju i turista. Parametri potvrđuju kako smo u prvih pet mjeseci ove godine čak za dvadesetak posto nadmašili brojke iz istog perioda 2019., zbog čega i mislimo da je naš optimizam opravdan. Napravili smo ogroman organizacijski i infrastrukturni pomak, a neumorno radimo na promociji i obogaćivanju ponude”.

Sve to je doprinijelo i tome da se uz naše najbrojnije goste iz regiona i arapskih zemalja, evidentno poveća broj gostiju i turista iz Njemačke, Austrije, Nizozemske, Italije i Slovačke. Konstantno nam se javljaju eminentne evropske televizijske kuće zbog interesa za snimanje dokumentarnih i promo materijala, a ove godine imamo i to zadovoljstvo da se na našoj najatraktivnijoj destinaciji – Štrbački buk, snimaju i sekvence visokobudžetnog holivudskog igranog filma” – riječi su direktora Javnog preduzeća “Nacionalni park Una” Amarilda Mulića.

Japodski Otoci

Potvrđeno je i ovogodišnje održavanje Internacionalne turističke Una regate, na kojoj se posljednjeg vikenda u julu očekuje više od 1.000 učesnika iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Slovenije, Njemačke, Austrije i drugih evropskih zemalja.

Već su pripremljeni i brojni prateći zabavni i sportski događaji, poput tradicionalnih skokova s Gradskog mosta u Bihaću, blobbing takmičenja, te koncerata regionalnih muzičkih zvijezda Vanne i Senidah.

Izvor:Avaz

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa