MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

VIŠE OD MANIFESTACIJE: U CAZINU POČEO FESTIVAL KESTENA

U Cazinu se održava drugi „Chest Fest“, festival kestena, kojem je cilj promocija proizvoda od kestena i razvoj turističkih kapaciteta ovog kraja, javlja Anadolu Agency.

„Želimo kroz ovu manifestaciju da promoviramo najveće bogatstvo koje Cazin ima, a to je kesten, kestenove šume i, naravno, kestenov med koji je brendiran. Želimo uvezati promociju kestena kroz sport, kulturu, privredu i poljoprivredu, i na koncu željeli smo da ovaj grad dobije novu turističku priču koja će svakako obogatiti društveni život Cazina u jesen“, kazao je Ermin Beganović, direktor Kulturnog centra Cazin.

U okviru Festivala organizirani su kulturni, naučni i muzički sadržaji, a u centru grada Cazina postavljene su drvene kućice u kojima se prodaju proizvodi od kestena.

„Evo, prodajemo med, kesten, kolače od kestena, ali i pite domaće bosanske, sirnice i ostalo. Ovo je dobra prilika i za izlaganje i što se tiče same hrane, već smo skoro sve prodali“, kazala je Asima Nuhić, izlagačica.

Od kestena se može napraviti 350 različitih proizvoda i delicija čija je kvaliteta neupitna i korisna za zdravlje. Kilogram brašna od kestena košta 35 KM, a prženi kesten je bogat vitaminima i mineralima. Uz brendirani med, grad Cazin ovakvim projektima nastavlja promovirati prirodna bogatstva Krajine.

„Kesten je i hrana i lijek i poslastica, i kestenov med je brendiran i kestenovo drvo kao prirodno impregnirano drvo i, naravno, promocija kroz ovaj festival šansa je za razvoj ovog kraja“, kazao je Jusuf Bajrektarević, savjetnik gradonačelnika Cazina.

Od 2010. godine cazinski kestenov med je brendiran i upisan u intelektualno vlasništvo Bosne i Hercegovine, čime je zagarantirana kvaliteta, ali i očuvana autohtonost ovog meda u Bosanskoj krajini.

„Jedinstveni je to proizvod koji ima jasnu oznaku geografskog porijekla i kao takav jak je turistički potencijal koji moramo adekvatno promovirati, ali i iskoristiti za razvoj ovog kraja“ objasnio je Beganović.

Završna manifestacija ovog festivala, pješačenje kestenovim šumama, na koju je već prijavljeno više stotina građana, planirana je za nedjelju, 30.oktobar.

IZVOR: RTV USK

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa