MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Winter park dokazuje da turizam u Bihaću može živjeti tokom cijele godine

Šator Winter parka je svake noći ispunjen do posljednjeg mjesta, gužva je i na klizalištu, a ugostitelji i hotelijeri ne kriju zadovoljstvo činjenicom da su im smještajni kapaciteti već popunjeni

Šesti Novogodišnji zimski festival – Winter park u Bihaću, čiji je organizator Turistička zajednica Grada Bihaća, nudi bogate kulturno-zabavne sadržaje, kvalitetnu ugostiteljsku ponudu i dobru zabavu, što su bili ključni razlozi koji su privukli dijasporu da novogodišnje praznike slave u rodnom gradu.

Uspjeli smo napraviti jedan kvalitetan turistički proizvod ali i proizvod za našu dijasporu, koja će se sada sigurno vraćati kući i ostajati duže nego što je to ranijih godina bio slučaj kada su dolazili na dan-dva kako bi vidjeli porodicu. To se promijenilo i Bihać je grad koji živi u decembru i to je ono u čemu smo uspjeli – ističe direktor Turističke zajednice Grada Bihaća Armin Amidžić.

Šator Winter parka je svake noći ispunjen do posljednjeg mjesta, gužva je i na klizalištu, a ugostitelji i hotelijeri ne kriju zadovoljstvo činjenicom da su im smještajni kapaciteti već popunjeni.

Prošle godine gošća centralnog događaja proslave Nove godine bila je regionalno popularna pjevačica Džejla Ramović, a ove godine organizatori su pozvali jednako zvučno ime. Za novu godinu dolazi Tijana Dapčević i idemo u tom pravcu da Bihać stavimo na novogodišnju turističku mapu. Radimo onoliko koliko se možemo finansijski pokriti. Ukoliko ovu priču proširimo i otvorimo nova turistička područja u gradu i sve to popratimo iluminacijom, adekvatnim nakitom i šetnicama, neupitno je da ćemo moći konkurirati za određene nagrade u konkurenciji mini adventskih festivala – smatra Amidžić.

Sve to bi, ističe, doprinijelo dodatnoj promociji Bihaća i ostvarenju vizije da turizam u gradu na Uni može živjeti tokom cijele godine.

Izvor: krupljani.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa