Ovo je 15 savjeta kojima ćete poboljšati svoj život tokom rada od kuće

Tokom pandemije koronavirusa mnogi su primorani da rade od kuće. To je prilika da pauzu iskoristite za aktivnosti kojima možete poboljšati kvalitet svog života.

Britanski dnevni list Guardian je izdvojio 15 aktivnosti za koje smatra da se mogu pozitivno odraziti na vaše fizičko i mentalno zdravlje.

Pozovite prijatelja ili upoznajte novog prijatelja

Fizička odvojenost od radnih kolega je znatno reducirala interakciju između ljudi. To je prilika da pozovete starog prijatelja i da se porazgovarate sa njima, smatra stručnjakinja za menadžment Clare Evans.

“Često smo spriječeni da to uradimo, ali samo je mali trenutak dovoljan za to. Zato pauzu za ručak iskoristite za razgovor sa prijateljima”, kazala je.

Preporuka je i da posjetu trgovini ili kafiću iskoristite za razgovor sa strancem.

Posjetite svoje omiljeno drvo

Guardian tvrdi da svako ima svoje omiljeno drvo. Otuda i preporučuje da ga posjetite i da napravite nekoliko vježbi u blizini njega. Autorica knjige “The Age-Well Plan” Susan Saunders je podsjetila da se ova aktivnost pozitivno odražava na životnu dob čovjeka.

Prošetajte

Pauza je prava prilika da prošetate nekoliko minuta. Osim toga, hula-hoop instruktorica Rachel Conlisk preporučuje upravo hula-hoop vježbu. Tvrdi da je to sjajna vježba koja je uvijek razveseli i koja joj otklanja stres.

Pospremite svoje ladice

Jedan Netflixov reality show je inspirisao Natalie Ward, koja se bavi proizvodnjom sportske odjeće za trudnice, da pauzu koristi za pospremanje ladica u svom domu.

“Počela sam sa pospremanjem u kuhinji i onda sam nastavila u cijeloj kući… To je na mene djelovalo terapeutski”, naglasila je.

Imajte seks

Mnogi stručnjaci savjetuju seks više puta dnevno, a rad od kuće je to i omogućio. Studija iz 2004. godine, kojom su bila obuhvaćena 152 para, pokazala je da seks u prosjeku traje nešto manje od 20 minuta, što znači da pauzu možete iskoristiti i za ovu aktivnost.

Pogledajte dobru televizijsku seriju

Sugeriše se i gledanje dobre televizijske serije za koju se smatra da je idealna ako traje do pola sata. Ali, nije poželjno da to traje više od toga jer će užitak izostati. Ako se svaki dan gleda u preporučenoj mjeri, onda je uživanje zagarantovano i duže će trajati.

Činite dobro

Saunders preporučuje da se pauza iskoristi za obraćanje donosiocima odluka – parlamentarcima pismom ili na neki drugi način, a kojim će se ukazati na probleme s kojima se suočavate. Moguće je i da volontiranjem pomognete nekom drugom, pa čak i u uslovima pandemije, s obzirom na dostupnost modernih tehnologija.

Učite strani jezik ili svirajte neki instrument

Pauza na poslu je savršena prilika da se uradi nešto za šta ranije niste imali vremena, a to je npr. da učenje stranog jezika, pisanje knjige ili istraživanje porodičnog porijekla, poručila je stručnjakinja za produktivnost Grace Marshall. Njen prijedlog je i da se okušate u sviranju nekog instrumenta, npr. klavira.

Pauzu iskoristite za pripremu obroka

Tokom pauze postoji dovoljno vremena i za pripremu obroka koji ćete konzumirati kasnije tokom dana ili tokom narednih dana. To se posebno odnosi na hranu za koju je potrebna nešto složenija priprema.

Prisjetite se tri stvari na kojima ste zahvalni

Svijest o stvarima za koje ste zahvali podstiče optimizam. To će doprinijeti da imate manje stresa, ali više motivacije.

Pokušajte stajati na glavi

Oni koji prakticiraju stajanje na glavi tvrde da se mnogo bolje osjećaju nakon ove aktivnosti. Ako niste u mogućnosti to učiniti, preporučljivo je da se bavite jogom.

Uradite ono što obično radite izvan radnog vremena

Rad od kuće je omogućio da pauzu iskoristite ne samo za spomenute aktivnosti, već i neke druge kao što su zalijevanje cvijeća ili šetanje psa, a za to vam je dovoljno samo 15 minuta.

Odrijemajte

Također je poželjno i da odrijemate 25 minuta, ali da prije toga popijete šoljicu kafe. Time ćete dobiti dovoljno energije za ostatak radnog vremena.

Budite kreativni

Kreativnost je uspješan odgovor na različite izazove sa kojima se suočavate. To podrazumijeva aktivnost kao što je desetominutno crtanje, pisanje poema i slično. Ove i druge aktivnosti imaju pozitivan efekat prije svega na vaš mozak.

Ručajte

Kod kuće možete mnogo bolje jesti nego što je to slučaj na samom radnom mjestu. To je prilika da istinski uživate u hrani tj. da sebi napravite ono što istinski želite jesti.

Vezane vijesti: