MARKETING

Netflix u drugom kvartalu izgubio milion pretplatnika, pad manji od očekivanog

Broj korisnika Netflixa, najpoznatije svjetske platforme za gledanje serija i filmova u drugom kvartalu pao je za milion pretplatnika što je pad manji od očekivanog. Procjene su govorile da će Netflix u ovom kvartalu izgubiti i dva miliona korisnika.

Netflixov ukupni prihod za prvi kvartal 2022. godine iznosio je 7,97 milijardi dolara, što je ispod očekivanja analitičara od 8,04 milijarde dolara. U pismu ulagačima, Netflix je rekao da je stvaranje većeg rasta prihoda trenutačni fokus.

“Naš izazov i prilika je povećati prihod i rast članstva nastavljajući poboljšavati naše proizvode, sadržaj i marketing kao što smo radili u posljednjih 25 godina, te bolje unovčiti našu veliku publiku”, stoji u pismu.

Dionice Netflixa pale su otprilike 67 posto ove godine. Kompanija je navela dodatne razloge usporavanja koji uključuju dijeljenje šifri, konkurenciju i usporenu ekonomiju. Također je rečeno da jak dolar utječe na pretplatnike izvan SAD-a.

Ovo je bio prvi Netflixov izvještaj od aprila kada je kompanija saopćila da je izgubila 200.000 pretplatnika što je dovelo do pada vrijednosti od 35 posto.

IZVOR: KLIX.BA

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo