MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Mlada kozmetologinja Mediha Pajazetović: Prije pandemije dosta klijenata imala sam iz Hrvatske i Slovenije

Njegovani ten i koža su uvijek u modi, a njega lica je investicija koja je uvijek u trendu. To potvrđuje i Mediha Pajazetović, jedini diplomirani kozmetolog u Velikoj Kladuši, kojoj je kozmetologija bila ljubav na prvi pogled. S obzirom da je sa ljudima vrlo teško raditi, Mediha vješto uspjeva ostavit svakog klijenta sa osmijehom na licu, što je i njena najveća motivacija u ovom poslu

„Moja motivacija su, pa naravno zadovoljni klijenti, i naši zajednički rezultati, jer nije uvijek do mene, pola posla je i na njima kada odu kući, nastavak pravilne njege i promjena načina života.  Sve to uz moju pomoć i podršku zajedno prolazimo i pratimo napredak. Nema većeg zadovoljstva kada uporedite razliku prvog dolaska i nakon nekog vremena“, ističe Mediha.

Ova mlada, upješa žena ima pue ruke posla. Njeni klijenti su sve dobne skupine, iako najviše posla ima sa mladim problematičnim kožama. Također anti age tretmani postaju sve više popularni i traženi.

„Ja radim skoro sve procedure koje postoje na tržištu što se tiče lica i isključivo u tom polju se educiram. Kroz nekoliko godina rada stekla sam klijente koji mi dolaze iz svih krajeva. Živjeti u pograničnom dijelu ove države stvarno ima prednosti, tako da imam dosta klijenata iz Hrvatske i Slovenije. Cazin, Bihać , Krupa pa čak i iz Sanskog mosta, svoje povjerenje pružaju meni.“

Ukoliko ste i vi imali problematično lice ili ste jednostavno htjeli da njegujete svoje lice, vjerovatno ste čuli milion savjeta, pročitali milion različitih članaka pa ste se okušali u „alterativnoj medicini“ kada je lice u pitanju. Baš to su najčešće greške Medihinih klijenata.


„Najčešće greške koje svakodnevno čujem na poslu su savjeti komšinica, rodbine, prijateljica, kako je nešto nekom pomoglo, pa ljudi svašta isprobavaju na svoju ruku, i naprave još gore. Neki vole lice prati raznim sapunima, jer on im daje taj osjećaj “ čistoće”, što je skroz pogrešno. Često ponovim rečenicu; Sapun je za ruke i noge, nije za lice. Nemojte se voditi s tim što na nekom proizvodu piše da je 100% prirodno da je to zapravo prirodno. Prava prirodna kozmetika se lako kvari i sigurno nema rok trajanja godinu dana. Nemojte biti podložni trendovima, da kupujete sve što čujete na netu i TV u. Birajte dermokozmetiku koja se kupuje u apotekama, manite se fancy pakiranja i lijepih mirisa, jer vjerujte to su potencijalni iritansi, koji vam mogu napravati haos na licu.“


Ukoliko ste mislili da svako može raditi ovaj posao, varate se. Postoji razlika između kozmetičara i kozmetologa, a razlika je u obimu stručnog obrazovanja. Klijenti treba da znaju i imaju na uvid kod kojeg stručnjaka su došli. Kozmetičari i kursisti se bave depilacijom,noktima, trepavicama, ali ne i njegom kože. Šta znači biti stručan u oblasti njege kože? Znači isključivo se baviti samo kožom i stalno se educirati u tom polju. Jer ovo je posao koji zahtijeva konstantnu edukaciju i usavršavanje.


Mediha navodi kako uočiti razliku pa ističe:

“Svaki profesionalni kozmetolog mora biti u stanju izvršiti sljedeće radnje:nepogriješivo odrediti tip i stanje kože, provesti tretman i propisati adekvatnu kućnu njegu, uputiti klijenta na dodatne pretrage ukoliko ima potrebe za tim, imati sposobnost slušanja i razumijevanja klijenta. Birajte osobu kojoj prepuštate svoje lice,   tražite sigurne preporuke i recenzije drugih, meni je to svakako najbolja reklama, ona od usta do usta. Ova profesija je doista jedna od najodgovornijih u industriji ljepote, budući da se mi stručnjaci bavimo vrlo osjetljivim dijelom ljudskog tijela – njegovom kožom. Neophodan je jedinstveni pristup svakom klijentu, te je važno pomoći pacijentu i istovremeno ne nanositi štetu. Svako sam bira kod koga će ići, nekad je jeftinije zapravo skuplje, i neke štete je ponekad nemoguće popraviti.“

Liječenje problematične kože, tretman riješavanja hiperpigmentacije, su neki od najtraženijih tretmana trenutno. Žene koje su se nekad pretjerano izlagale suncu, gorile u solarijumima ili doživjele neki hormonalni disbalans koji je bio okidač za pigmentaciju, trebaju znati da i za to postoji rješenje.

Srećom mijenja se svijest naše okoline, pa tako da i muškarci počinju brinuti o svom zdravlju, odnosno o njezi lica i redovno se prepuštaju zlatnim rukama ove kozmetologinje.

„Nije to nikakav taboo, to je jednostavno potreba današnjeg modernog muškarca i žene koji vole brinuti o svom izgledu i zdravlju. U svojim dvadesetim, žena ima lice koje joj je priroda dala. U svojim tridesetim, ima lice koje je sama za sebe napravila, a u svojim četrdesetim ima lice koje je zaslužila. I to je sasvim tačno. Sve i da za sebe kažete da imate dobre gene i mladolik izgled, opet ga čuvajte i njegujte. Žene se automatski osjećaju bolje kada učine nešto za sebe, odvoje vrijeme za njegu, jednostavno se posvete sebi. Takva je ženi sama sebi privlačnija, i zadovoljnija.“

S obzirom da nastupa period proljeća, vrijeme je promjenjljivo, pitali smo Medihu kakav savjet nam može dati, kako da njegujemo lice u ovom periodu.

„Imam samo jedan zlata vrijedan savjet. Počnite koristiti kreme sa zaštitnim faktorom (SPF). 75% starenja kože uzrokovano je vanjskim čimbenicima, posebno UV zrakama. SPF je važan u očuvanju zdravlja i ljepote. Prije svega, štiti je od vidljivih znakova starenja, uključujući bore, opuštenu i potamnjelu kožu te neujednačenu put – posljedice UV zraka. Dokazano je da svakodnevna upotreba SPF proizvoda pomaže u smanjenju vidljivih znakova starenja jer zadebljavaju i ojačavaju epidermu. O prednosti krema sa zaštitnim faktorom mogla bi vam govoriti do sutra. Svakako preporučujem svima ako ne koriste, da obavezno uvrste SPF u svoju rutinu“, ističe Mediha.

Broj klijenata, vrste tretmana koje ova mlada kozmetologinja radi dokaz su da malo brinemo o svojoj koži, ali Mediha je tu da riješi sve naše probleme i da zasjamo u punom svjetlu. Jer ponavljamo, njegovana koža lica je uvijek u modi. Mediha je primjer mlade osobe koja je zadovoljna svojim poslom a brojni klijenti su pokazatelji da su i oni zadovoljni uslugama koja ima ova mlada Kladuščanka pruža.

Projekat se realizuje zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina ResilienceInitiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Lajla Žalić/Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa