MARKETING

Promovisana knjiga “Između dva zla-Između Scile i Haribde“ autora Alije Redžepovca

Sinoć je u Prvoj osnovnoj školi u Velikoj Kladuši održana promocija knjige “Između dva zlaIzmeđu Scile i Haribde“ autora Alije Redžepovca. Knjiga je nastala  kao produkt istraživanja historije Bošnjaka kroz diplomski rad autora, o čemu su govorili promotori knjige profesori Ejub Keserović i Amir Sijamohodžić.

Autor u knjizi obrađuje historijske činjenice i pokušaje svojatanja Bosne sa istoka i zapada, od srednjovjekovlja pa do danas.

Prema riječima promotora Ejuba Keserovića ova knjiga kroz činjenice pokazuje falsifikovanje historije Bošnjaka od strane susjednih država. “Između dva zla“ je skup nepobitnih činjenica i dokaza u kome su objedinjeni svi elementi koji čuvaju od zaborava tragediju bošnjačkog naroda, ali nas i upozorava na nove tragedije, rekao je Keserović.

“Sama knjiga tretira historijske činjenice, sa posebnim osvrtom na zadnjih 200 godina i obespravljenost Bošnjaka, posebno u postosmanskom periodu, te sistematskom pokušaju gašenja identiteta jednog naroda. Posebnu ulogu u tom procesu imao je velikosrpski narativ kroz djelovanje srpske pravoslavne crkve s jedne, ali i katoličke crkve s druge strane. Autor je ovom knjigom uspio razobličiti vjekovne težnje iz okruženja, koji za cilj imaju da se Bošnjaci odreknu svog identiteta i postanu neko drugi“, rekao je promotor Amir Sijamhodžić.

Sam autor je govoreći o knjizi rekao da naslov “Između dva zla“ sam po sebi nosi poruku,  te da je do  njega došao analizirajući život u Bosni i Hercegovini i “stiješnjenosti“ BiH između komšija.“Pisao sam knjigu da bude jednostavna, ona se sastoji od devet tema, a svaka tema sadrži nekoliko kratkih štiva iz kojih će čitaoc doći do konteksta i zaključka knjige. Želim da ova knjiga bude motiv mladima da proučavaju ogromnu kulturnu i historijsku baštinu ove zemlje, koja je nedovoljno istražena. Naša obaveza je da sačuvamo Bosnu, a to možemo jedino kroz znanje“, poručio je Redžepovac.

Moderatorica sinoćnje promocije bila je profesorica Meliha Alibegić.

Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo