Kako da budete zdravi kada sjedite 8 sati?

Sjedjenje ispred kompijutera osam sati dnevno, pet dana u nedelji ima veliki uticaj na vaše zdravlje. Rad u kancelariji od devet do pet može biti stresan i iscrpljujući, ali to ne znači da treba da zanemarite svoje zdravlje.

Malim promjenama na dnevnom nivou i novom rutinom lako možete da steknete dobre navike. Evo nekih savjeta kako da budete zdraviji:

Doručkujte

Ako započnete svoj dan zdravim doručkom, osjećaćete se bolje tokom cijelog dana. Vjerovatno je primamljivo da uzmete kafu usput do kancelarije, eventualno neki kroasan, ali morate da isplanirate vrijeme za pravi doručak.

Pijte dosta vode

Ako ste žedni, osjećaćete se umorno. Mnogi od nas često griješe i žeđ zamjenjuju glađu. Umjesto što ćete posegnuti za kafom ili krofnom, probajte da pijete po čašu vode na svakih pola sata. Ako ste ipak gladni i nakon što ste popili vodu, jedite voće, orahe, bademe, lješnike…

Sjedite pravo

Lako je da iskrivite i vrat i kičmu kada sjedite po cijeli dan. Ako vas često bole leđa i vrat, onda vjerovatno ne sjedite lijepo. Ekran treba da bude u nivou vaših očiju kako biste sjedjeli pravo.

Krećite se

Ako ste neko ko se ne pomjera od stola cijeli dan, onda će vas vjerovatno sve boljeti nakon dužeg vremenskog perioda. Ako nemate vremena da odete do teretane poslije posla, prošetajte kada pravite pauzu, izbjegavajte lift, uvijek idite stepenicama i ustanite s vremena na vrijeme.

Ručajte van kancelarije

Lako vas zanese količina posla i onda preskočite ručak. Ali nemojte to raditi. Time što ćete izaći iz kancelarije i otići na ručak pravite i fizičku pauzu i pauzu za um. Veoma je važno da ne jedete za vašim stolom.

Vezane vijesti: